Nepieradinātie mirkļi.

 Kad debesis krāsojas arvien sārtākas, tās pavada jūrā sauli, izgulda zemē savu gaismu, iezīmējas horizonts, viļņi dedzīgi metas krastā. Dziļā pateicībā mēs tveram šo mirkli un pasakāmies pagājušajai dienai, aizvadot to ar skatieniem tālumā. Visskaļākās šajā mierā ir krāsu rotaļas. Nebēdnīgi debess jums mainās un liek tajā veroties aizrauties. Jūras krasts un tuvums ir mūsu miera osta, tas sejai liek rotāties smaidā, valdot absolūtai patikai pret dzīvi, kas dzirksteļo gaisā. Piedzīvojumu garša uz lūpām kņudina, pilnīga laimība mutuļo krūtīs līdzi jūrai, tik īpaša ir apziņa, ka esmu es un esi Tu.
To īpašo noskaņu ietērpt vārdos nav vienkārši, bet tā kūsā krūtīs, mazie sajūsmas mirkļi vienojas kopīgā dejā un ritmiski dipina ar kājām, ķermeņa iekšpusē. Neko nevajag, viss ir, man pieder mirklis un tā ir mana bagātība, kas zaigo un viz visās varavīksnes krāsās, žilbina tik spoži, ka to nevar ierūmēt nevienā dārgumu lādē, šis mirklis, būdams tik mazs, bet varens, ir nepakļāvīgs robežām.
    Tikai redzot, cik ļoti klausies es varu stāstot aizrauties. Tikai jūtot, cik ļoti vēlies pieskarties es vēl vairāk gribu atdoties.
...Tikai esam mēs viens otram maz.
    Starp mums ir tik daudz, kas kopīgs un katram savs, tas sakrauts kastēs un maisos, tas peld mākoņos un stikla pudelēs, tas viss starp mums, kas ir, tas rada attālumu vienam no otra. Bet kamēr neesam blakus, vienmēr var piesēst un pārskatīt, padomāt un ilgoties, priecāties, par to, kas bijis un aizrauties gleznojot domās to, kas būs. Ilgas ir sāpīgākā romantika pasaulē, kas lai arī cik grūti būtu izdzīvojamas, līdz nākamajam tikšanās brīdim, ir tik smeldzīgi iedvesmojošas.
   Tu vienmēr saki, ka iegūt uguni ir vīrieša darbs, tad es paeju malā un skatos, kā to dari. Tie vīrišķīgie sīkumi, kurus vīrietis dara ar spēcīgām rokām un nopietnu skatu, ir tik neizsakāmi simpātiski. Iegūt.. Ne tikai uguni. Tas ir vīrišķīgi.
   Pārliecināti satvert plaukstās ķermeni, apsegt ar plaukstām, sasildīt ar dvašu un pateikt, ka man ir pasaulē skaistākie ribu gali.. Tā māki tikai Tu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru